poniedziałek, 3 września 2012

MISJA I: Polowanie na łowcę

MISJA I:

Polowanie na łowcę




Historia
Prezydent Wolnego Miasta New Danzig został zamordowany. Zawieszenie
broni którego był architektem zostało złamane - właśnie wybuchają
pierwsze starcia między poszczególnymi frakcjami. Na szczęście udało
nam się wytropić zabójcę. W chwili obecnej czeka na ekstrakcję na
najwyższym budynku w okolicy. Dorwij go zanim ucieknie, lub co gorsza
- dorwą go nasi wrogowie. Potrzebujemy informacji kto stał za
zamachem. Miej też oczy otwarte na dodatkowe dowody, które możesz
znaleźć!

Limit punktów:200pkt,
LIMIT TUR: 6

Rozstawienie:
Poprowadź linię w poprzek stołu, idealnie w połowie drogi do obu Stref
Rozstawienia. Wyznacz równoległą linię, 6 cali w stronę jednej ze
Stref.

Przestrzeń między tymi dwoma liniami to Strefa Zielona.

Umieść wysoki budynek na stole, tak by stworzyć stanowisko snajperskie
w Strefie Zielonej. Stanowisko snajperskie powinno być tak ulokowane,
by umożliwiać ostrzał jak największej części stołu (zwłaszcza Stref
Rozstawienia). Dobrze by było, gdyby budynek stał bliżej jednej z
bocznych krawędzi stołu.

Specjalny model - Zabójca - powinien być wystawiony na stanowisku
snajperskim jako TO Camo. Jeśli stanowisko nie oferuje mu Partial
Cover, powinien być wystawiony leżąc (Prone).

Umieść trzy miny AP (pod znacznikami Camo) wewnątrz lub tuż przy
budynku tak, by utrudniały dostęp do Zabójcy. Rozstawia obsługa sklepu.

Rozstaw inne budynki na stole tak, by stanowisko snajperskie było
najwyższym punktem na stole.

Umieść 3 Cywilów na stole, w okolicach środka Strefy Zielonej. Cywili rozstawia obsługa sklepu.

Umieść Antenę Komunikacyjną w Strefie Zielonej, nie bliżej niż 24" od
stanowiska snajperskiego.

Żadne jednostki (nawet Infiltratorzy, itp) nie mogą zaczynać gry w
Strefie Zielonej, w budynku Zabójcy ani 8" od niego.

Cele:
1 VP za zabicie Zabójcy
1 VP za przeszukanie zabójcy i podniesienie jego PDA
1 VP za opuszczenie stołu modelem z PDA
1 VP za opuszczenie stołu modelem z przejętym Cywilem (punkt zdobywamy tylko za pierwszego wyprowadzonego cywila)
1 VP za shackowanie Anteny i odzyskanie Logów
1 VP za opuszczenie stołu modelem z Logami
1 VP jeśli twój oryginalny Lt przetrwał bitwę
- 1 VP za zranienie lub zabicie Cywila (przypadkowo lub celowo)

Zasady specjalne

Zabójca

Statystyki zabójcy:
MOV 4-4 CC 13 BS 13 PH 10 WIP 14 BTS -3 W 1 ARM 1
Viral sniper rifle, pistol, CCW
CH: TO Camo, Neurocinetics, SS2

Zabójca działa tylko w ARO, reagując na wszystkie aktywacje jednostek
strzelaniem. W przypadku wielu jednostek aktywowanych jednocześnie (np. Linked Team, Ghost:
Synchronized, Coordinated Order) cel wybiera gracz reaktywny.
Zabójca reaguje na Camo czekaniem, i jeśli się Camo w drugim short skillu ujawnia to strzela do niego.

Gdy Zabójca stanie się Immobilized albo Unconscious, popełnia
samobójstwo zażywając truciznę i wchodzi od razu w stan Dead.

Przeszukanie martwego Zabójcy wymaga testu WIP (short skill) w base
contact - sukces oznacza, że model wchodzi w posiadanie PDA(Personal digital assistant).

Miny AP wystawione przez Zabójcę eksplodują gdy jakakolwiek jednostka
wejdzie lub zadziała w ich Area of Effect (wyłączając Zabójcę).

Antena Komunikacyjna:
Antena może zostać shackowana, by wyciągnąć z niej Logi. Posiada BTS
-6 przy hackowaniu z odległości albo BTS -3 jeśli hacker jest base
contact z Anteną. Model bez Hacking Device może próbować hackować
Antenę, ale tylko w base contact i z karą -6 za brak Hacking Device.
Inżynier może hacować antenę tak jak hacker, ale tylko w base to base contact z nią .


Jeśli hacker gracza reaktywnego ma w swoim Zone of Control Antenę albo
wrogiego hackera wykonującego hackowanie, może użyć zasady "Hacking
Defensively" by kontrować próbę hackowania Anteny.

Logi mogą być pozyskane wielokrotnie, ale wymaga to za każdym razem
testu hackowania.

Antena może zostać zniszczona (wprowadzona w stan Unconcious) by
uniemożliwić przeciwnikowi zdobycie Logów. Statystyki Anteny: ARM 3,
BTS -3, STR 2.

Cywile - świadkowie
Z cywilami można się zsynchronizować by wyprowadzić ich (poza stół)
jako świadków. Przed pierwszą próbą synchronizacji określ, czy Cywil
jest Friendly czy Hostile.

Opuszczanie stołu
Model z PDA, Logami albo zsynchronizowanym Cywilem może opuścić stół
krawędzią przez swoją Strefę Rozstawienia. Zsynchronizowany Cywil też
musi opuścić stół. Model który opuścił stół nie może na niego
powrócić, ale nie jest traktowany jako zabity na potrzeby Retreat.
Jeśli Lieutenant opuści stół, dochodzi do sytuacji Loss of Lieutenant,
ale jeśli to był oryginalny Lt, gracz zdobywa 1 VP za jego przeżycie.

Noszenie przedmiotów
Wszystkie przedmioty (takie jak Logi czy PDA) mogą być upuszczone,
podniesione z ziemi (np. od martwego modelu), albo przekazane innemu
modelowi w base contact - wymaga to poświęcenia Short Movement Skilla
(możliwe w ARO jako Dodge). Model może przenosić dowolną liczbę
przedmiotów.


FAQ do I Misji:

P: Czy Antena Komunikacyjna jest traktowana jako Struktura, tzn. można
ją uszkodzić tylko DA/EXP?
O: Nie, traktujemy ją jak zwykłą jednostkę. Fabularnie zakładamy, że
to dość "miękki cel" i nawet zwykły żołnierz z karabinem może w nią
wpakować dość kul, by ją uszkodzić.

P: Strefa Zielona jest bliżej jednej ze stref rozstawienia. Czy tak powinno być?
O: Tak, to celowe, by warto było wybrać rozstawienie zamiast
rozpoczynania. Oczywiście oznacza to też, że Zabójca ma figurki tego
gracza w bliższym zasięgu...


P: Dlaczego Zabójca zawsze strzela albo wykrywa?
O: To uproszczenie mające na celu uniknięcie kłótni o to, co powinien
robić Zabójca. Jeśli gracze mają do siebie zaufanie, że nie będą
stosować nieczystych zagrań, mogą się umówić, że gracz reaktywny
zawsze wybiera ARO Zabójcy, podejmując najbardziej optymalną dla
Zabójcy decyzję.

P: Co jeśli dwóch graczy zabije Zabójcę jednocześnie?
O: Obaj dostają 1 VP.

P: Czy można wysadzać ściany D-Charges?
O: Scenariusz nie przewiduje tego jako domyślnego rozwiązania, ale
jeśli obaj gracze się zgodzą, mogą to potraktować jako zasadę związaną
z terenami w danym sklepie.

P: Czy można używać cywili jako żywych tarcz?
O: Uważamy, że jest to wbrew zasadzie fair play i prosimy, by gracze
tak nie robili. Jednak jeśli tak się zdarzy, sędzia powinien ukarać
gracza robiącego ludzką tarczę z cywili, odbierając mu 1 VP (podobne
rozwiązanie jest w Human Sphere).

P: Nie można się wystawiać w 8" od Zabójcy czy budynku w którym jest Zabójca?
O: Nie można się wystawić w 8" od budynku. Chodzi o to, by do Zabójcy
nie można było zbyt szybko podejść.

P: Jak powinno się wystawić cywilów: w grupie, osobno?
O: Pozostawiamy to do decyzji osoby rozstawiającej stół - byle było ciekawie

P: Czy miny są aktywowane przez Impersonatora?
O: Zgodnie z zasadami, Impersonator może się podszyć pod żołnierzy
dowolnej frakcji (w scenariuszach wieloosobowych) ale tylko ta frakcja
traktuje go jako przyjaznego. A zatem może się podszyć pod Zabójcę by
ominąć miny. Oczywiście zachowajmy odrobinę zdrowego rozsądku - taka
Impersonacja nie zadziała na samego Zabójcę.

P: Jak fabularnie wpasowuje się Combined Army w historię New Danzig?
O: Zakładamy, że (ze względu na bardzo liberalny i multikulturowy
klimat miasta) na terenie metropolii działała sekta ludzkich
zwolenników Combined Army, którzy wierzyli, że asymilacja przez E.I.
to najlepsza rzecz, która może się przydarzyć ludzkości. Za akcją
propagandową stali Speculo Killerzy Shasvastii, mogący podszywać się
pod zwykłych mieszkańców miasta... a być może nawet oficjeli i inne
ważne osobistości. Regularne siły CA o pojawiły się dopiero, gdy
wybuchły pierwsze zamieszki - prawdopodobne jest, że były gdzieś w
pobliżu miasta, dobrze ukryte i czekające na sygnał do ataku.

Scenariusz rozgrywamy do 16.09.2012 - wyniki zgłaszajcie na: ligainfinity@gmail.com

PARY MISJI I:

Gerard Aldlin
Dorian Ja We
Timi Pierzasty
BORS Sathuli1981
Maru Venator
Dasilwa Jacek Sałacki
Costi Modrzew
Highlander New-Q
Aldren Kenshinio
Piotrek P. Zephir
Naikusny Baranek
Dominik Nawrocki Konrad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz