„Po szybkim patrolu i uzyskanych
danych okazuje się – jeden ze statków odleciał z miejsca walki.
Znane jest też miejsce w którym ma wylądować. Jest to ziemia
niczyja. Twój oddział zostaje wysłany, aby przejąć ocalałych z
miejsca ostatnich starć...”
Scenariusz II: Ocalony
Scenariusz II: Ocalony
Limit punktów: 150pt.
Celem scenariusza jest przejęcie pilota ze statku, który ma „wylądować” dokładnie na środku stołu.
Strefa rozstawienia 8 cali.
Statek zjawia się w 1 turze gry pierwszego gracza.
Celem scenariusza jest przejęcie pilota ze statku, który ma „wylądować” dokładnie na środku stołu.
Strefa rozstawienia 8 cali.
Statek zjawia się w 1 turze gry pierwszego gracza.
Zostaje jednak zestrzelony i na ziemię
leci tyko kapsuła ratunkowa.
Trafia ona dokładnie w środek stołu.
Kładziemy na środku wzornik wybuchu i rzucamy najpierw kierunek a
potem k6 ile cali leci ona w danym kierunku . Wzornik orientuje
drugi gracz. Gracz pierwszy rzuca kierunek i odległość, które
przeleci kapsuła.
EXPLOSION Circular Template
Po wyznaczeniu punktu w którym spadła
kapsuła – wszystkie modele w 3 calach od tego punktu zostają
zniszczone (wielka metalowa kapsuła wgniata w ziemię wszystko w co
trafi) – z wyjątkiem TAG'ów, te zamiast ginąć automatycznie
muszą zdać 6 testów pancerza z obrażeniami 15.
Można wykonać test uniku,aby
odskoczyć 2 cale w celu uniknięcia trafienia przez kapsułę.
Jednostki w hidden deployment także
zostają trafione – mogą wykonać unik – ujawniają się przy
tym.
Pilot wychodzi z kapsuły w 2 turze pierwszego gracza. (Pojawia się dokładnie w miejscu w którym spadła kapsuła).
Pilot wychodzi z kapsuły w 2 turze pierwszego gracza. (Pojawia się dokładnie w miejscu w którym spadła kapsuła).
Jeśli kapsuła trafiła w budynek,
pilot pojawia się na parterze tegoż budynku (kapsuła przebija
budynek).
Wtedy pojawia się jako zwykły model.
Zadanie wykonuje gracz, który ma
pilota we własnej strefie rozstawienia pod koniec 6 tury gry.
Pilot ma status HOSTILE.
str.9
Gracz który zabije pilota nie wykonuje
zadania, a przeciwnik wykonuje je automatycznie.
Jeżeli gracz w jakiś sposób (nawet
przypadkowy) zabije pilota wówczas przeciwnik otrzymuje za niego
punkty (jak wprowadzimy Pilota na minę monofilamentową po wybuchu to my go zabiliśmy, a nie
przeciwnik).
Gra trwa 6 tur. Gra nie kończy się
po wybiciu przeciwnika.
Punktacja:
-Za Pilota we własnej strefie rozstawienia 5p
-Za brak strat własnych 1p
-Za złamanie przeciwnika 1p
Pary II RUNDY:
Dzejendes | Piotrek P. |
Zephir | Modrzew |
Marcin Batylda | Arkadiusz Szwedenie |
Ja We | Pierzasty |
Piotr Woźniak 'Sathuli | Kadzik |
Baranek | Konrad |
Nosek | Aldlin |
Gerard | Dorian |
Venator | Dasilwa |
Dominik Nawrocki | Rudy |
Qbel | Letho |
Grzegorz Białczak | Jakub Wojciechowski |
Highlander | Szymon Poźniak |
Norbert Sieniawski | Timi |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz