poniedziałek, 14 maja 2012

Runda II - Scenariusz II: Ocalony


Po szybkim patrolu i uzyskanych danych okazuje się – jeden ze statków odleciał z miejsca walki. Znane jest też miejsce w którym ma wylądować. Jest to ziemia niczyja. Twój oddział zostaje wysłany, aby przejąć ocalałych z miejsca ostatnich starć...




Scenariusz II: Ocalony


Limit punktów: 150pt.

Celem scenariusza jest przejęcie pilota ze statku, który ma „wylądować” dokładnie na środku stołu.
Strefa rozstawienia 8 cali.
Statek zjawia się w 1 turze gry pierwszego gracza.
Zostaje jednak zestrzelony i na ziemię leci tyko kapsuła ratunkowa.
Trafia ona dokładnie w środek stołu. Kładziemy na środku wzornik wybuchu i rzucamy najpierw kierunek a potem k6 ile cali leci ona w danym kierunku . Wzornik orientuje drugi gracz. Gracz pierwszy rzuca kierunek i odległość, które przeleci kapsuła.

EXPLOSION Circular Template

Po wyznaczeniu punktu w którym spadła kapsuła – wszystkie modele w 3 calach od tego punktu zostają zniszczone (wielka metalowa kapsuła wgniata w ziemię wszystko w co trafi) – z wyjątkiem TAG'ów, te zamiast ginąć automatycznie muszą zdać 6 testów pancerza z obrażeniami 15.

Można wykonać test uniku,aby odskoczyć 2 cale w celu uniknięcia trafienia przez kapsułę.
Jednostki w hidden deployment także zostają trafione – mogą wykonać unik – ujawniają się przy tym.

Pilot wychodzi z kapsuły w 2 turze pierwszego gracza. (Pojawia się dokładnie w miejscu w którym spadła kapsuła).
Jeśli kapsuła trafiła w budynek, pilot pojawia się na parterze tegoż budynku (kapsuła przebija budynek).

Wtedy pojawia się jako zwykły model.
Zadanie wykonuje gracz, który ma pilota we własnej strefie rozstawienia pod koniec 6 tury gry.

Pilot ma status HOSTILE.
str.9

Gracz który zabije pilota nie wykonuje zadania, a przeciwnik wykonuje je automatycznie.
Jeżeli gracz w jakiś sposób (nawet przypadkowy) zabije pilota wówczas przeciwnik otrzymuje za niego punkty (jak wprowadzimy Pilota na minę monofilamentową po wybuchu to my go zabiliśmy, a nie przeciwnik).

Gra trwa 6 tur. Gra nie kończy się po wybiciu przeciwnika.

Punktacja:

-Za Pilota we własnej strefie rozstawienia 5p
-Za brak strat własnych 1p
-Za złamanie przeciwnika 1p 


Pary II RUNDY:
Dzejendes Piotrek P.
Zephir Modrzew
Marcin Batylda Arkadiusz Szwedenie
Ja We Pierzasty
Piotr Woźniak 'Sathuli Kadzik
Baranek Konrad
Nosek Aldlin
Gerard Dorian
Venator Dasilwa
Dominik Nawrocki Rudy
Qbel Letho
Grzegorz Białczak Jakub Wojciechowski
Highlander Szymon Poźniak
Norbert Sieniawski Timi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz