wtorek, 29 maja 2012

SCENARIUSZ IV: Eskorta

SCENARIUSZ IV: Eskorta


 "Dane z terminala wskazują na jednego człowieka- prof. Einsteina. Po obławie na budynek udaje się ująć kilku cywili - jednym z nich na pewno jest ten naukowiec...trzeba jednak zabrać ich wszystkich, ponieważ znowu robi się gorąco..."







Gra toczy się na dużym stole.


LIMIT PUNKTÓW: 150 
GRA TRWA: 6 TUR 



Rozstawienie:
Obaj gracze ustalają zgodnie z podręcznikiem kto jest graczem rozpoczynającym grę.
Ten który grę rozpoczyna jest od tego momentu uważany za gracza atakującego a drugi za broniącego się.

Strefa rozstawienia graczy to 8" od krawędzi stołu.
Gracz atakujący wystawia się jako pierwszy we wskazanej przez broniącego się strefie rozstawienia.

Zadania:

Gracz broniący się ma za zadanie ewakuować 3 powierzonych mu naukowców (wystawia ich w swojej strefie rozstawienia, mogą być już synchronizowani).
Jednym z nich jest wybitny profesor (3VP) a pozostali dwaj to jego asystenci (1VP każdy). Aby to zdobyć punkty za nich muszą ewakuować ich w trakcie gry transportowcem (patrz zasady w podręczniku głównym).
Gracz broniący się dysponuje dwoma takimi transportowcami i może wezwać je od 2 tury z tym że musi zrobić to rozkazem porucznikowskim.
Jeśli porucznik jest pod kamuflażem nie ujawnia się.
Lądownik nie może odlecieć w tej samej turze w której przyleciał.
Gracz broniący się może posadzić lądownik w odległości większej niż 8" od własnej strefy rozstawienia. Jeżeli w jakiś sposób zniesie go w tą strefę to lądownik przerwał lądowanie i musi spróbować w następnej turze.


- Dropship lądowanie wykonuje na zasadach Airborne Deployment i ma
takie statystyki jak w podręczniku. Dropship zadaje 2 trafienia Shock
z siłą 15 każdej figurce, która znajduje się pod nim w momencie
lądowania. Figurki które przeżyły są odsuwane poza obszar drophipa.
Można w reakcji na lądowanie dropshipa odskakiwać za pomocą Dodge poza
jego miejsce lądowania.
- Wydając movement short skill, można wejść/wyjść z promu jeśli jest
się z nim w base contact lub wprowadzić do niego zsynchronizowaną
figurkę (jeśli jest ona w base contact z dropshipem).
- Gdy dwie wrogie figurki znajdą się w dropshipie, traktowane są jakby
weszły w CC.
- Gracz z Wystawieniem może wydać rozkaz by wystartować dropshipem,
nie może już ponownie nim wylądować.
- Dropship jest pilotowany zdalnie, nie ma pilota. Może zostać
Immobilized tak jak HI czy REM-y przez Hackera, nie może zostać
Possessed. Można hackować lądowanie dropshipa na zasadach Airborne
Deployment, wtedy dropship ląduje na zasadach Emergency Jumping (ale
wciąż nie może wylecieć poza stół).

Dropship startuje automatycznie wraz z końcem gry (po 6 turze, nawet jeśli wylądował w tej turze).

Na początku gry, gracz, który zabije VIP-a, automatycznie daje za
niego punkty przeciwnikowi (tak jakby przeciwnik zrealizował związane
z nim zadanie). Zasada ta przestaje obowiązywać od momentu wylądowaniu
dropshipa - od tego momentu gracz może podjąć decyzję o zastrzeleniu
VIP-a, by nie wpadł w ręce wroga. VIP automatycznie się
desynchronizuje, jeśli gracz który go prowadził zacznie do niego
strzelać.


Za zabicie najdroższego modelu w armii przeciwnika gracz dostaje 1VP.
Gracz atakujący ma za zadanie odbić naukowców z rąk gracza broniącego się.
Za odbicie profesora (3VP) i jego pomocników (1VP każdy) uznaje się moment kiedy znajdują się oni w jego strefie rozstawienia pod koniec bitwy.
Za odeskortowanie  profesora (3VP) i jego pomocników (1VP każdy).
Za zniszczenie choć jednego lądownika gracz atakujący dostaje 1VP.
Za nie poniesienie strat 1VP (gracz broniący).


PARY IV RUNDY:


Ja We Marcin Batylda
Piotr Woźniak 'Sathuli Piotrek P.
Qbel Dorian
Timi Gerard
Highlander Pierzasty
Zephir Szymon Poźniak
Venator Jakub Wojciechowski
Arkadiusz Szwedenie Dzejendes
Nosek Dasilwa
Aldlin Baranek
Letho Dominik Nawrocki
Norbert Sieniawski Grzegorz Białczak
Konrad Modrzew
Kadzik Pauza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz