poniedziałek, 8 października 2012

Misja III: Oko za oko

Misja III: Oko za oko

Historia:
Sytuacja w New Danzig wymyka się spod kontroli. Pogranicze kontrolowanej przez nas strefy jest regularnie atakowane przez wroga. Podejrzewamy, że nieprzyjaciel niedługo zaatakuje naszą wysuniętą bazę techniczną - nie możemy pozwolić, by zadał nam straty w ludziach ani w sprzęcie. Najlepsza obrona to atak - twoim celem będzie przenieść walkę do jego strefy, zniszczyć jego infrastrukturę i przetrzebić jego personel. Niech wiedzą, że nie można z nami zadzierać.









LIMIT PUNKTÓW: 250
LICZBA TUR: 6

Rozstawienie:
Każdy z graczy wybiera (zaczynając do gracza, który będzie rozstawiał
się pierwszy) budynek na swojej połowie stołu i umieszcza w nim
Centralny Terminal (CT). Terminal musi być dostępny bez konieczności
wspinania się (climb).
Gdy oba CT zostaną wystawione, każdy z graczy (zaczynając do gracza,
który będzie rozstawiał się pierwszy) rozstawia na swojej połowie
stołu generator. Generator musi znajdować się na poziomie ziemi i nie może znajdować się w budynku.
Gdy generatory zostaną rozstawione, każdy z graczy na swojej połowie
stołu umieszcza model cywila, który reprezentuje cywilnego technika
obsługującego sprzęt. Cywil musi być dostępny bez konieczności
wspinania się (climb).

CT i Technik nie mogą znajdować się wyżej, niż 4" nad ziemią.

Wszystkie cele (CT, Generator, Technik) nie mogą znajdować się bliżej, jak 8" od dowolnej krawędzi stołu. CT i Generator nie mogą być bliżej, jak 10" od siebie.

Dopiero po rozstawieniu tych celów można zacząć rozstawianie jednostek.


Cele:

+1 VP* za dane wyciągnięte z CT przeciwnika, jeśli pod koniec gry
znajdują się przy przytomnym modelu w naszej strefie wystawienia.
+1 VP* za zniszczenie CT przeciwnika po wyciągnięciu z niego danych.
+1 VP* za zniszczenie generatora przeciwnika.
+1 VP* za zabicie technika przeciwnika.

+1 VP za obronienie swoich celów (przeciwnik nie zdobył więcej, niż 1 pkt za cele oznaczone gwiazdką)
+1 VP za zabicie wrogiego porucznika (przyznawane tylko raz, za
oryginalnego porucznika; jeśli przeciwnik zaczyna z sytuacją Loss of Lt, pierwszy wyznaczony przez niego porucznik traktowany jest jako "oryginalny" na potrzeby punktacji)
+1 VP za zabicie najdroższego modelu przeciwnika (w przypadku modeli o
takiej samej cenie, należy zniszczyć model kosztujący więcej SWC;
jeśli dalej jest remis, można zabić dowolny z nich).
-1 VP za zabicie własnego technika.
-1 VP za zniszczenie własnego CT.
-1 VP za zniszczenie własnego generatora.
Jednostka unconscious, która do końca gry nie zostanie wyleczona, jest
traktowana jako zabita.

Cywilny technik
Nasz cywilny technik jest cywilem, który z nami synchronizuje się za
short skill bez potrzeby testu.
Cywilny technik przeciwnika ma status hostile.

Cywilny technik ma skill Engineer i jeśli jest zsynchronizowany z
jednostką, można go wykorzystać by użył ten skill.

Cywil zaatakowany przez jednostkę z którą był zsynchronizowany
automatycznie się desynchronizuje.

Cywilny technik ma statystyki takie same jak zwykły cywil:
MOV 4-4  CC 6  BS 5  PH 10  WIP 11  ARM 0  BTS 0  W 1
oraz skill Engineer

Centralny Terminal
Centralny Terminal jest wielkości 1" okrągłej podstawki i wysokości
1". Ma następujące statystyki:
ARM 3 BTS -3 STR 2
Jest traktowany jako zwykła jednostka, a nie struktura.

Dane z terminalu można wyciągnąć testem hakowania (w ZoC) lub za
pomocą inżyniera (tylko w BtB contact). W obu przypadkach należy wziąć
pod uwagę modyfikator BTS -3. Terminal traktujemy jako podłączony do
sieci defensywnej danego gracza, więc można go bronić zgodnie z
regułąmi hacking defensively. Za pomocą hacking defensively nie można
jednak powstrzymać inżyniera przed ręcznym wyciągnięciem danych.

Można utworzyć dowolnie dużą ilość kopii danych, ale za każdym razem
wymaga to testu hakowania albo użycia skilla engineer.

Noszenie przedmiotów
Wszystkie przedmioty (takie jak dane z CT) mogą być upuszczone,
podniesione z ziemi (np. od martwego modelu), albo przekazane innemu
modelowi w base contact - wymaga to poświęcenia Short Movement Skilla
(możliwe w ARO jako Dodge). Model może przenosić dowolną liczbę
przedmiotów.

Generator
Generator powinien mieć min. wymiary 2" x 1" x 1". Oba generatory
powinny być takie same jeśli chodzi o wymiary.
Ma następujące statystyki:
ARM 6 BTS -3 STR 3
Jest traktowany jako struktura i by go zniszczyć, potrzebna jest broń
DA albo EXP.

Jeśli generator zostanie trafiony bronią E/M i nie zda testu BTS, traci 1 STR.

Generatora nie da się shackować.

Naprawianie
Utracone punkty STR terminala i generatora można odzyskać, naprawiając
go inżynierem.
Zniszczenie terminala/generatora nieudaną próbą naprawiania nie
powoduje utraty VP, ale daje VP przeciwnikowi.

Koniec gry
Gra kończy się po 6 turze albo natychmiast po tym, jak ostatni model
przeciwnika opuścił stół (np. zginął albo wycofał się).


RUNDĘ ROZGRYWAMY DO  28.10.2012

PARY III RUNDY:

Gerard Zephir
Highlander Piotrek P.
Timi Costi
Aldren Ja We
BORS Dominik Nawrocki
Dorian Dasilwa
Sathuli1981 Maru
Baranek Modrzew
Kenshinio dzejendes
Venator Konrad
New-Q Alchemique
Aldlin pauza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz